0

petstart

GY.I.K.

Gyakran ismételt kérdések

 

-Nem tudok bejelentkezi a korábban megadott jelszavammal?

Amennyiben elfelejtette a jelszavát, a belépés menüben lenyíló „Elfelejtett jelszó”-ra kattintva új jelszót igényelhet.
Valamint Ügyfélszolgálatunkhoz fordulva telefonon vagy emailben is kérhet jelszó visszaállítást.
Az esetben ha technikai okok miatt nem tud bejelentkezni, jelezze felénk hogy mihamarabb orvosolni tudjuk a problémát.

 

-Mindenképp kell regisztrálnom magam az oldalra ahhoz, hogy vásároljak?

Regisztráció nélkül is vásárolhat webshopunkban, ez esetben viszont email címe nem lesz tárolva rendszerünkben és ezáltal elesik a kedvezményre jogosító hűségpontoktól valamint hírlevelet sem fog kapni, amiben további akciókkal találkozhat.

 

-Lehetséges e személyesen átvenni a csomagot?

Személyes átvételre nincs lehetőség! Kizárólag postai úton tudjuk küldeni a megrendelt terméket. A kiszállítás ön által választott módokon történhet, pl házhoz kézbesítést, MOL Postapont vagy Postán maradó csomag.

 

-Vidéken lakom, szállítanak ide is csomagot?

Az egész ország területére szállítunk. A csomagjaink szállítását a Magyar Posta végzi.

 

-A termékeknél feltüntetett árak nettó vagy bruttó árak?

A termékek mellett feltüntetett árak minden esetben a bruttó árak.

 

-Megváltozott az email címem, mit tegyek?

Az email cím változást kérjük emailen keresztül jelezze felénk, hogy át tudjuk állítani a rendszerben a nevéhez tartozó email címet. Semmi esetben sem regisztráljon még egyszer, mert ez esetben az eddig gyűjtött hűségpontjai elvesznek, nem tudjuk az új regisztrációra jóvá írni őket.

 

-Nem kaptam vagy nem találom a számlát a csomagban?

Kérjük jelezze felénk emailen vagy telefonon. Elektronikus úton azonnal küldjük a számla másolatát, valamint ha kéri postai levélként is.

 

-„A csomagomat 10-12 óra között tudom csak átvenni.”

Ez esetben célszerű a terméket postapontra vagy postán maradó csomagként kérni.

 

-Nem kaptam visszaigazoló emailt.

Előfordulhat hogy az email fiókja a visszaigazoló emailünket a SPAM mappába teszi automatikusan. Másik esetben nem sikerült a rendelési folyamatot lezárnia, ezért nem kapott róla visszaigazoló emailt. Kérjük mindkét esetben jelezze felénk, hogy megnézhessük rendszerünkben.

 

-Mikorra várható a csomagom?

A megrendelése állapotáról folyamatosan értesítjük emailben.

A készleten lévő termékeket (amennyiben aznap 12:00ig leadta rendelését) akár másnapra is megkaphatja.

Banki átutalás esetén a sikeres teljesítés után postázzuk csomagját.

Amint a megrendeléséről „MPL futárszolgálatnak átadva” emailt kap, másnap várhatja a csomagja kézbesítését.

 

-Kaptam emailt a csomag futárnak való átadásáról, azonban a termékek még mindig nem érkeztek meg hozzám

Amennyiben az „MPL futárszolgálatnak átadva” email után két nappal sem kapta kézhez a csomagját, mihamarabb jelezze felénk.

A Magyar Posta nyomkövetés oldalán (https://www.posta.hu/nyomkovetes/nyitooldal) bármikor megtekintheti a küldemény azonosító alapján hogy hol jár a csomagja.

 

-Mikor ingyenes a szállítás?

A szállítás 25.000 Ft bruttó rendelési összeg felett ingyenes (kivéve ha a „Kiszállítás futárral meghatározott időpontban” extra szolgáltatást kéri, ez megrendelés értékétől függetlenül 1490Ft felárat jelent)

 

-Szeretnék a futárnak információt átadni a szállításról.

A megjegyzés rovatba írja be az információkat. Mi azt rá fogjuk írni a címiratra, amit a futár lát. (Kérjük ne írja ide pl. hogy csak 10-15 óra között, mert ezt  nem tudjuk érvényesíteni. Olyan információk szükségesek pl a kapucsengőn más név szerepel)

 

-Milyen értesítéseket kapok?

A megrendelés sikeres véglegesítése után kap egy visszaigazoló emailt. (Banki átutalásos rendelés esetén 24 órán belül küldünk egy emailt a proforma számlával, ami alapján tudja utalni az összeget).
Az esetben ha hiányzó termékek vannak, kapni fog egy „termékek beérkezése folyamatban emailt” valamint ügyfélszolgálatunk fel fogja venni Önnel a kapcsolatot.

Amint a csomagja elkészült/kifizetése megtörtént egy emailt kap a postától, amiben szerepelni fog a küldemény azonosító.

 

-Mi a teendőm, ha a csomag a szállítás közben megsérült?

Az esetben áll módunkban a reklamációt kezelni, ha a futár előtt bontotta ki csomagját és jegyzőkönyv készült a valóban hibás/sérült termékről.

Mindenképpen a futár előtt győződjön meg arról, hogy a csomag nem sérült, nem ázott át, stb.

Egyéb esetekben (nem megfelelő kibontás/összeszerelés, hibás használat) nem tudjuk garantálni a termék cseréjét.

 

-Törölhetem e a megrendelésem?

Lehetőség van a megrendelés törlésére abban az esetben, ha az még nem került átadásra a futárnak.

Regisztrált felhasználók a profiljukon belül tudják módosítani a rendelésük státuszát.

Aki regisztráció nélkül adta le megrendelését, kérjük emailen vagy telefonon jelezze felénk szándékát.

 

-Szállítanak e külföldi címre?

Sajnos jelenleg csak magyarországi címre tudjuk vállalni a kiszállítást. Szomszédos országok esetén célszerű magyarországi postát megjelölni szállítási címként (postán maradó).